vakantie Drenthe 2014

6 juli 2014 - Echten, Nederland

Vrijdag 4 juli
Om 14.00 vertrokken van huis met prachtig weer , file voor Muiden en rond Eemnes. We kwamen aan in Echten rond 17.00. Bungalow is wel wat gedateerd en kleine slaapkamers. We hebben lekker in het restaurant gegeten. Jongens een pannenkoek, Paul kipsaté en ik varkenshaas, lekker hoor. Op tijd naar bed.
Zaterdag 5 juli
Bedden zijn wat zacht dus niet echt lekker geslapen. Het is mooi weer, Paul heeft broodjes gehaald en beleg daarna lekker buiten gegeten. Kay uitgelaten en daarna boodschappen doen in Zuidwolde bij de jumbo. Er hangt een forse bui boven het park en al snel begint het te hozen. Na brood eten even rusten daarna zwemmen. Avondeten bestond vandaag uit macaroni. Wedstrijd België - Argentinië gekeken, zonde dat de Belgen verloren hebben. Straks Nederland - Costa Rica kijken. Wat een zenuwslopende wedstrijd zeg. Tot het einde aan toe spannend. Wel verdiend gewonnen hoor. Jongens zijn de hele wedstrijd wakker gebleven.
Zondag 6 juli
Weer een mooie dag, werd wakker gebeld door Paul die was al met Kay het veld in. Kwam een man tegen die elke dag zijn hond hier uitlaat. Hij woont in Hoogeveen en vertelde waar je het beste heen kunt om reeën te zien. Lekker weer buiten ontbeten en daarna even rust. Daarna met de jongens naar voetbalveldje. Even terrasje gepakt en daarna naar huisje. In de middag lekker naar het zwembad, jongens vermaken zich prima buiten in de waterspeelplaats. Straks na het eten samen wandelen en kijken of we nog wat reeën tegenkomen.

1. E. A. de Jong:
    6 juli 2014
    Succes met de reeen groetjes/kus