zomervakantie L'Estartit Spanje

3 augustus 2016 - Pont-de-l'Isère, Frankrijk

Maandag 1 augustus
Vannacht beroerd geslapen, wakker geworden van onze snurkende buurman of buurvrouw. Midden in de nacht een vreemd geluid, Paul ging zoeken het bleek een uiltje te zijn. Toch nog even in slaap gevallen en wel weer vroeg wakker, om half 8. De tent opgeruimd en even ontbeten. Nog even lekker beneden gezwommen bij de glijbanen en gelukkig waren Barry zijn badmeester vrienden er. Nog even lekker relaxed gelegen en gezwommen. Rond half 1 vertrokken. Het was in Zuid -Frankrijk aardig druk. Rond Montpellier in de file gereden. Daarna ging het wel weer. Ongeveer 100 km voor Lyon even iets gegeten bij MC Donalds. Daarna weer op pad en afwisselend gereden samen met Paul. Onderin België kwamen we nog s'nachts in de file vanwege een ongeval. Twee auto's helemaal in de prak, een Renault kangoo waarvan de achterklep helemaal opgevouwen was en de andere auto de voorkant helemaal in elkaar. Daarna geen oponthoud meer gehad en om 5.00 uur waren we thuis en gauw in bed gekropen.

1. E. A. de Jong:
    3 augustus 2016
    Ja het reisverhaal moest je nog even afmaken. Nu de minder leuke dingen doen zoals de was. Grt Els